preskoči na sadržaj

Tehnička škola Kutina

Login
Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Kutina sada

 

 

Petrovo u Kutini - projekt "Instructions for living a life"

EKO-ŠKOLA: DIJAMANTNI STATUS

DAN PLANETA ZEMLJE

SVJETSKI DAN VODA 2021.

- VREDNOVANJE VODA 

ZELENA ŠKOLA

pogledajte izložbu i riješite kviz

ZELENA KEMIJA

27.06. Podignuta Zelena zastava

22.05. Međunarodni dan biološke raznolikosti

    

  Predavanje

"Očuvanje staništa sliva rijeke Save kroz međunarodno upravljanje invazivnim vrstama"

 

                               

3D tvornica budućnosti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Učenički kutak

Nove vijesti EKO škole!


Nove vijesti školske knjižnice

Radno vrijeme: ponedjeljak - utorak  7.00-14.00

E-KNJIŽNICA TŠK

https://sites.google.com/view/e-knjiznica/home

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
 

                          

                Nastavnik biologije:

               Dalibor Sumpor, biol., prof. ment.  

                dalibor.sumpor@gmail.com              


Školska godina 2015./ 2016.

 

EKOLOŠKI TEHNIČAR (RAZREDNI ODJEL 2. D)

Naziv nastavnog predmeta: Biologija

Godišnji fond sati: 70

Tjedni fond sati: 2

  

Kroz ovaj predmet u drugom razredu polaznik će steći sljedeće ishode učenja:

1. Analizirati principe raspodjele živih bića u carstva

2. Objasniti građu virusa

3. Opisati subviralne patogene

4. Navesti viroze i načine suzbijanja bolesti uzrokovanih virusima

5. Objasniti građu i ulogu pojedinih dijelova stanice bakterije

6. Opisati morfološku, metaboličku i fiziološku raznolikost bakterija

7. Navesti uzroke individualne i grupne raznolikosti bakterija

8. Usporediti građu bakterija i cijanobakterija

9. Opisati primjere korisne uloge i primjene prokariota u biosferi i u životu čovjeka

10. Navesti bakterioze i načine suzbijanja bolesti uzrokovanih bakterijama

11. Objasniti raznolikost građe i način života glavnih skupina autotrofnih protoktista

12. Navesti karakteristične predstavnike glavnih skupina autotrofnih protoktista

13. Obrazložiti primjere korisne uloge i primjene autotrofnih protoktista u biosferi i gospodarstvu

14. Objasniti raznolikost građe i način života glavnih skupina heterotrofnih protoktista

15. Navesti karakteristične predstavnike heterotrofnih protoktista

16. Opisati mjere za suzbijanje bolesti uzrokovanih heterotrofnim protoktistima

17. Mikroskopirati preparate tipičnih predstavnika protoktista

18. Istražiti raznolikost građe i načina života osnovnih skupina gljiva

19. Opisati primjere korisne uloge i primjene gljiva u biosferi i životu čovjeka

20. Identificirati lišajeve kao bioindikatore i njihovu korisnu primjenu

21. Objasniti osnovnu organizaciju tijela biljaka

22. Analizirati sličnosti i razlike u građi i životnom ciklusu glavnih skupina biljaka

23. Rasporediti karakteristične biljne vrste u pripadajuće sistematske skupine

24. Raspraviti značenje glavnih skupina biljaka u biosferi i životu čovjeka

25. Protumačiti današnji značaj flore i vegetacije

 

Literaura za učenike: Prema Katalogu odobrenih udžbenika i drugih nastavnih sredstava Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta

 

Život 2

A. Alegro, M. Krajačić, A. Lucić

ŽIVOT 2: udžbenik za 2. razred gimnazije, ŠKOLSKA KNJIGA

 

 

Život 2

M. Rašan, D. Sumpor

ŽIVOT 2: radna bilježnica za 2. razred gimnazije, ŠKOLSKA KNJIGA


 

VAŽNO

 

yesUčenik je dužan na svaki nastavi sat ponijeti:

propisani radni materijal (udžbenik i radnu bilježnicu),

bilježnicu/portfolio za nastavi predmet Biologija,

- pribor/materijal prema posebnim uputama     

preskoči na navigaciju